torsdag 28. mars 2013

Påske på Saltfjellet…

No er vi akkurat kommet heim fra første hyttetur i påsken – hytta til mine foreldre på Lønsdal, Saltfjellet.

Også i år ble det skitur, aking, båltenning og pølsesteiking – med andre ord masse kos.

Denne LO’en laget jeg i fjor, men jeg har ikke hatt den ute på nett før no. Den viser min sønn som var 2 - nesten tre år, samt mine foreldre rundt frokostbordet.

Jeg har plukket greiner, kongler og bark fra furutrærne rundt hytta, og tatt disse med i bildet.

I made this LO last easter. It shows my son (almost 3 years old) and my parents around the breakfast table.

I had picked cones, twigs and bark from pinewood around our hut.

Denne LO’en har jeg med i følgende utfordring:

Cards and Scrap’s ekstraudfordring: Påske
Kort o’ Mania - Utfordring 82 - Fargekombo! Gul, Brun og Hvit
Nordsalten Hobbyklubb - Utfordring #70 Fargeutfordring - GULT

 

P1000373

God Påske 2013 :-)

4 kommentarer:

  1. Herlig påske LO!

    Tusen takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb denne gangen

    Klem fra Beate

    SvarSlett
  2. Fint påske LO. 1000 tak for at du deltager i udfordringen på card and scrap.
    DT Sanne

    SvarSlett
  3. En lekker LO:-))

    Takk for at du scrapper med NSHK.

    Sylvia.

    SvarSlett
  4. Flot Lo med lækre detaljer! Tak fordi du deltager hos Kort O mania!

    SvarSlett