tirsdag 13. august 2013

Tusen takk for hjelpa, Sonja…

Min barndomsvenninne, som jobber som blomsterdekoratørlærer på Vea, har hjulpet meg med alt av blomster til bryllupet vårt nå i sommer. Både brudebuketten og borddekorasjonene, samt endel annen pynt som lyslykter ol.

Siden ho ikke ville ha penger for jobben, så har jeg kjøpt henne en gave. I tillegg har jeg laget dette hjertet av sisalhår, og kortet som henger ved, som Takk for hjelpa.

Kanskje litt rart å lage slike ting til henne som er så fantastisk flink, men som jeg bruker å si – man får bruke de evnene man har. Jeg er “amatør”, og alt av “grunntrinn” har jeg aldri lært meg. Jeg har kun sett bilder på nett og lest litt. Men jeg tenker at så lenge man legger litt sjel og tid i det, så er det nok hyggelig å få likevel :-)

Det er tanken som teller…”

P1020072

Jeg har laget et hjerte av avispapir, bekledd det med sisalhår og tullet sølvtråd, garn og perletråd rundt.

Så har jeg pyntet det med litt papirblomster, rognebær, takløk-roser og knøttesmå kongler. Tilslutt har jeg hengt på et lite tagkort som er farget med Distress paint fra Tim Holtz :-)

P1020073

Ha en fin kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar