tirsdag 25. februar 2014

Tags farget med Distress Paint…

Har prøvd meg på å lage Tags farget med Distress Paint. Det er ikke så lett, men det går bedre etter litt prøving og feiling. Problemet mitt har vært at fargene har blitt for mørke. Å stemple over med hvit distress var heller ikke så lett pga at fargen fløt utover. Det skal altså VELDIG! lite til…

Denne blåfargen ble jeg fornøyd med, syns den ble fin…

P1020489

Dette er begynnelsen på tag nr 2. Syns også disse fargene ble lyse og fine. Fargene jeg har brukt her heter brushed pewter (sølvfarget), frayed burlap (brunbeige) og hvit.

Så har jeg stemplet over med endel stempel i brunt slik at det ikke ble for framtredende. Deretter har jeg brukt svamp med hvit farge for å lage mønster med en swirl templates. Det vart et flott utgangspunkt for videre jobbing…

Sluttresultatet kommer i morra, ha en fin kveld :-)

P1020490

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar