onsdag 4. juni 2014

Min første sesong med Drivhus…

Jeg har hatt drivhus for mange år siden, men nå har jeg fått meg et nytt som mannen min satte opp i fjor. Derfor er det med stor glede jeg har plantet ut diverse planter som jeg håper skal bringe oss masse godsaker på bordet utover sommeren og høsten.

Jeg har røde og gule cherrytomater, paprika, agurk, diverse salater, neper, gulrøtter og diverse urter. Morsomt å se alt vekse og gro :-)

P1020590

Agurkplantene er ganske små enno, mens paprikaen og tomatplantene snart blomstrer.

 P1020591

Å dyrke salat i potter gir mindre ugress, og erfaringa er god. Den får stå i drivhuset til de kommer seg skikkelig. Her er det grønn og rød crisp salat og ruccola :-)

P1020592

Så har vi epler. Vi har to epletre, og det ene er det masse blomster på og det andre har ikke en blomst. Får håpe bestøvinga går bra sånn at vi får en mini eplekake til høsten :-)

P1020594

Som dere ser så er det masse blomster på dette tynne skrale treet. Morsomt :-)

P1020595

Ha en fin sommerkveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar