fredag 5. juni 2015

Fra Papir Embossing til Metall Embossing…

Jeg har begitt meg ut på noe nytt og vanskelig; Metall Embossing. Syns det så veldig artig ut, så derfor har eg kjøpt meg en startpakke med de viktigste tingene du bruker i metall embossing.

Jeg har studert endel videoer på Youtube.com, og prøvd å få med meg enkle teknikker og hvordan ting gjøres. Etter endel prøving og feiling har eg tilslutt klart å lage min første Metall embossing kunst. Dette er lokket på en liten eske.

Her har jeg brukt metallark som er kremfarget oppå og sølv under. Når jeg har fått mønstret ferdig, har jeg pusset lett over med en liten pussekloss, slik at sølvfargen skinner igjennom.

Etter mye frustrasjon og sløsing med DYRE metallark, må eg si meg veldig fornøyd med mitt første prosjekt.

IMG_1540[1]

 

IMG_1541[1]

Ha en flott fredagskveld Smilefjes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar