tirsdag 26. november 2013

Juletre laget av Einer…

Hvorfor gjør det enkelt når man kan gjør det vanskelig?

Jeg har vært i skogen bak huset og plukket einer. De er veldig flotte, og passer perfekt til å pynte opp med nå i disse juletider.

Jeg har satt sammen endel slike greiner og surret litt blomstertråd rundt for å forme det som et tre. Nederst har jeg satt inn noen greiner av vanlig gran. De flotte fargeforskjellene gjør at det blir flott å se på.

Dette treet skal jeg ha inne nå i adventstida, og jeg skal pynte det med flotte hjertelys som jeg kjøpte i fjor, se nedenfor.

Jeg trur det blir lekkert, og i tillegg lukter det godt. Bilde av det ferdigpyntede treet kommer selvfølgelig på bloggen når tiden er inne, dvs til første søndag i advent :-)

P1020397

Det var masse flotte bær med på disse einekvistene, og det pynter ekstra opp.

Dette er lysslyngen jeg kjøpte i fjor på Skeidar. Det skinner flott med disse hjertene utenpå…

P1010153

Ha ei fin førjulstid…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar