mandag 2. desember 2013

Husnissen er på plass for å vokte over hjemmet… 

De er blitt forferdelig populære disse gamle trekassene, og det vises også på prisen…

Uansett har jeg nå fått meg et par stykker, og disse har jeg satt opp ved inngangsdøra vår. Koselig å pynte opp med litt stæsj og lys i denne mørketiden, og ikke minst morsomt å forberede for en som liker sånt…

IMG_0432[1]

Flott sølvgran gjør susen som underlag, og disse lerkekonglene er også flotte å dekorerer med. Treet og ballen lagde jeg i fjor…

Mosekulene lagde jeg i høst, men de er like flotte i fargen enno. Jeg hadde ikke hjerte til å kaste de enno :-)

Og så er selvfølgelig selveste husnissen på plass, han som skal vokte over hjemmet og ønske våre gjester velkommen på besøk…

IMG_0427

Koselig juletid…

IMG_0430[1]

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar