mandag 21. januar 2013

Kreativ med Sisal…

Mitt første “prosjekt” med sisalhår. Flott materiale som man kan lage mye artig av. Finnes i mange stilige farger som kan brukes til diverse anledninger.

Når eg ser på bildene nedenfor så trur eg kanskje at eg kunne "fylt” de bedre og surret de litt hardere, men som førstegangs-prosjekt så er eg nokså fornøyd. Men: Øvelse gjør mester :-)

P1010230

Grått og hvitt sisalhår i lag gir en fin effekt, og så har jeg pyntet de litt ekstra med perletråd og et blinghjerte.

Det er disse fargene vi skal ha som hovedtema når vi skal gifte meg til sommeren; hvitt og grått/sølv :-)

P1010231

Ha en finfin mandagskveld.

1 kommentar:

  1. Fine hjerter! Men hva bruker du inni de for å få formen? Har masse sisal men aner ikke hvordan jeg skal få formen til å sisalen surres vel fast med buljongtråd vel?...

    SvarSlett