torsdag 24. januar 2013

Vannpropper dekket med sisalhår…

Jeg har laget flere hjerter av sisalhår, denne gangen små, hvite surret med sølvtråd. Har ikke helt fått inn teknikken enno, men de ble ikke så verst. Som nybegynner så er jeg fornøyd :-)

Jeg har hengt dem i en grein av Trollhassel. Fantastisk flotte disse greinene, og jeg ønsker meg ei STOOOR slik ei, men de koster…

Legg forsåvidt merket til steinene i glasskrukka. Dette er lavastein som er plukket på Andenes i Sommer. Man kan finne slike som er helt svarte, men disse har noen få striper av lyst i seg. Nydelige til å dekorere med…

P1010236

Dette er også en morsom måte å bruke sisalhår på. Her har jeg tullet hvitt og grått sisalhår rundt en vannpropp, festa det med sølvtråd og litt perler øverst.

P1010239

Selv om man har bare en rose så blir dette veldig dekorativt…

P1010240

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar