lørdag 11. mai 2013

Simon 4 år… 

Den 26. april ble vår sønn 4 år, og i den forbindelse lagde vi i stand et barneselskap :-)

Det blir nok ikke hvert år at jeg styrer så mye, men i år fikk jeg lyst til å lage litt ekstra. Jeg så slike flotte papirbokser på ei nettside for lenge siden, og fant ut at slike skulle jeg lage når Simon hadde bursdag.

Her har jeg fylt boksene med popcorn, og Simon hadde selv plukket ut blå fløyter og parasoller. Dermed ble det et riktig så staselig bursdagsbord…

P1010749

De tøffe vintage sugerørene har jeg bestilt på Ebay.com. Men det viste seg at de var meir tøffe enn praktiske. I og med at de er laget av papir, og de små gjestene begynte å tygge på de, ja da va det bare  hente fram de gode gamle sugerørene og kaste disse…

 P1010750

Konditorfarger er ikke det de en gang var. Nå går det altså an å få SKIKKELIGE farger, og blå er en farge som kanskje ikke var så mye brukt før. Derfor MÅTT eg bare lage blå muffins… Eg syns at det ble en helt fantastisk fin farge… Med små vimpler i ble det ekstra stas…

P1010757

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar