torsdag 30. mai 2013

Sisalhjerter til bryllupet vårt… 

Første gang jeg prøvde meg på å lage hjerter av sisalhår, visste jeg ikke helt hvordan dette skulle gå til. Resultatet ble at de vart alt for “slappe”. Jeg fant så ut etter å ha sett litt på nettet, at det va lurt å bruke feks avispapir inni for å få de hardere.

I dag har jeg prøvd meg på nytt, og jeg ser nå at dette ble mye bedre enn første gang. Jeg formet ei avis til et hjerte, og la sisalhår rundt. Så surret jeg godt med blomstertråd rundt, i dette tilfellet sølvfarget.

For å pynte det opp litt surret jeg garn rundt det, garn av typen som er både tykk og tynn. Litt perler og papirblomster gjorde en ekstra spiss på det.

Og JA, eg e meir fornøyd denne gangen enn første gang!! :-) Og det er avgjort at jeg skal bruke de til å pynte opp med i bryllupet vårt i juli.

P1010825

Ha en fin kveld…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar