onsdag 22. mai 2013

Sommeren er kommet til Nordland… 

Siste uka har vi hatt et fantastisk vær, det gikk i rasefart fra snø og 4 grader til SOL og 24 grader!! Trærne spretter og gresset vokser og blir grønnere og grønnere. Jeg har vært å shoppa litt urter, stauder og sommerblomster, og det er en hærlig følelse.

Jeg har også fått opp den runde paviljongen jeg kjøpte fra Sverige i fjor, og pyntet opp litt med blomster, lykter og puter i freshe farger.

Livet er HÆRLIG…

 P1010799 

Siden jeg scrapper og har masse papirblomster, så måtte jeg pynte opp lyset litt…

P1010802

Min 4-årige sønn og jeg har vært å plukka hvitveis…

Puter og duk i freshe farger er kjøpt hos Princess.

P1010803

Gullgutten vår i bunad på 17. mai. Det var 22 grader og det er første gang jeg kan huske at det har vært så varmt. Det var rimelig hett i bunad …

P1010782

God sommer alle sammen…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar